top of page

Smluvní podmínky

I. Úvodní ustanovení

 

1) Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále také jen „obchodní podmínky“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1, § 1746 odst. 2 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy o poskytnutí služby uzavírané mezi poskytovatelem a klientem. Tyto obchodní podmínky jsou součástí každé uzavřené smlouvy mezi poskytovatelem služeb a klientem.

 

2) Poskytovatelem služeb je fyzická osoba: 

Miroslava Vaněčková

V Kopci 242, Zdiby 25066

IČO: 24794198

e-mail: vaneckovamiroslava@szenam.cz

telefon: +420 603242320

(dále jen „poskytovatel“)

 
3) Smlouva uzavřená mezi poskytovatelem a klientem se uzavírá v českém jazyce a otázky s ní související se řídí českým právem.

 

4) Při objednávání nebo rezervaci služeb nebo on-line produktů je klient povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené klientem při objednávání nebo rezervaci služeb nebo on-line produktů jsou poskytovatelem považovány za správné.

 

5) Poskytovatel je plátcem DPH.

 

6) Veškeré platby jsou přijímány v českých korunách (CZK).

 

7) Náklady vzniklé klientovi při použití elektronických prostředků komunikace na dálku v souvislosti s uzavíráním smluv dle těchto obchodních podmínek (zejména náklady na internetové připojení) nese klient.

 

8) Uhrazením odměny za službu se rozumí platba v hotovosti nebo  připsání odměn na účet poskytovatele.

 

9) Případné chyby vzniklé při zadávání dat před odesláním objednávky je poskytovatel oprávněn opravit na základě e-mailové komunikace.

 

10) Klient je osoba, která s poskytovatelem uzavře smlouvu dle těchto obchodních podmínek nebo s ní jinak jedná bez rozdílu, zda jde o spotřebitele nebo podnikatele.

 

11) Podnikatel je každý, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku.

 

12) Spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

 

13) Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout objednávku klienta, který v minulosti řádně a včas nezaplatil závazně objednanou službu nebo produkt.

 

14) Odesláním objednávky klient stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je klient dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit prostřednictvím internetového formuláře. Tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy o poskytnutí služby.


II. Předmět smlouvy

Předmětem smlouvy je závazek poskytovatele poskytnout klientovi odbornou specifickou masáž podle jeho výběru.

 

1) Termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat na https://monada.reservio.com/, emailem, sociálními sítěmi, osobně nebo telefonicky, ale vždy musí dojít k potvrzení ze strany poskytovatele.
Dohodnutý termín je závazná objednávka. Poskytovatel na dohodnutý termín návštěvy klienta rezervuje příslušný čas.

2) Pokud se klient nemůže v dohodnutém termínu na masáž dostavit, informuje o tom předem telefonicky, nejpozději však 24 hodin před zahájením masáže. Pozdější přeobjednání se považuje za absenci klienta.

 

3) Prostory studia nejsou přístupné v libovolnou dobu. Pokud klient přijde před objednaným termínem, vyčká v čekárně.

 

4) Dostaví-li se klient max. 15 minut po dohodnutém termínu, bude masáž provedena ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase. Pozdější příchod na masáž se považuje za absenci klienta.

 

5) V případě nepřítomnosti nebo příchodu na masáž se zpožděním delším než 15 minut bude po klientovi požadována úhrada hodnoty rezervované doby ve výši 50 % objednané masáže.


6) Masáž může být odmítnuta v těchto případech:

a) klient se dostaví na masáž se zjevnými příznaky infekčních onemocnění

b) klient se dostaví na masáž v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek

c) klient se dostaví na masáž se zdravotními problémy medicínského charakteru

d) klient se dostaví na masáž v nevyhovujícím hygienickém stavu

e) klient se během objednávání termínu masáže vyjadřuje nepřístojným způsobem

 

7) Masáž může být předčasně ukončena, pokud se:

 

a) během masáže u klienta objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění, nebo

b) během masáže u klienta objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek, nebo

c) během masáže u klienta objeví zjevné příznaky zdravotních problémů, nebo

d) během masáže bude klienta chovat nepřístojným způsobem

8) Poskytovatel neručí za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před masáží, během masáže ani po masáži.

III. Informovaný souhlas klienta

1) Klient je před první masáží instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích. Pokud se rozhodne masáž podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas.

2) Každý zákazník je plně zodpovědný za svůj zdravotní stav. Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za případné zdravotní komplikace, jež vzniknou zákazníku v důsledku jím před výkonem služby neohlášených či zatajených zdravotních potíží, kterými tento zákazník trpí, či nerespektováním výše uvedených kontraindikací.
 

 

IV. Ceník masáží
 

Ceník masáží je na webových stránkách poskytovatele www.monada-masaze.cz

V. Práva spotřebitele

1) Nemůže-li poskytovatel objednanou službu zákazníkovi poskytnout pro nenadálé překážky na své straně (např. nedostatečný zdravotní stav, závažné osobní překážky, havárii v poskytovatel, poruchu na zařízení atd.), bude zákazníkovi nabídnut náhradní termín služby.

2) Právo na sdělení informací před uzavřením smlouvy. Tyto informace jsou uvedeny na webových stránkách poskytovatele a v těchto obchodních podmínkách.

3) Právo na mimosoudní řešení sporu – v případě, že mezi poskytovatelem a spotřebitelem vznikne spor, který se nepodaří vzájemně vyřešit, má spotřebitel právo na mimosoudní řešení sporu s poskytovatelem s tím, že mimosoudní řešení sporu přísluší České obchodní inspekci. Toto právo lze uplatnit do jednoho roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil u poskytovatele právo, které je předmětem sporu.

 

VI. Závěrečná ustanovení


1) Smluvní vztah mezi poskytovatelem a klientem se řídí těmito obchodními podmínkami a občanským zákoníkem a v případě spotřebitele též zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.

 

2) Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu obsahu obchodních podmínek. Aktualizované znění obchodních podmínek bude vždy uveřejněno na webových stránkách poskytovatele a informace o změně obchodních podmínek bude podle volby poskytovatele učiněna zpravidla odesláním příslušné informace společně s aktualizovaným zněním obchodních podmínek na klientem sdělenou e-mailovou adresu či jiným vhodným písemným oznámením. Takováto změna vstupuje v platnost uplynutím 30 dní ode dne, kdy byla klientovi změna obchodních podmínek oznámena.

 

3) V případě, že klient nebude s příslušnou změnou obchodních podmínek souhlasit, je oprávněn vypovědět smlouvu nejpozději 5 dní před účinností příslušné změny obchodních podmínek. V případě, že klient nevyužije svého práva na výpověď smlouvy, platí, že se změnou obchodních podmínek souhlasí.

 

4) Zvláštní ujednání mezi poskytovatelem a klientem odchylující se od těchto obchodních podmínek mají přednost.

 

5) Odpověď klienta s dodatkem či odchylkou ve smyslu § 1740 odst. 3 občanského zákoníku není přijetím nabídky na uzavření smlouvy, ani když podstatně nemění podmínky nabídky.

 

6) Poskytovatel ani klient si nepřejí, aby nad rámec výslovných ustanovení uvedených v objednávce či jejím potvrzení, popř. v písemné smlouvě byla jakákoli práva a povinnosti dovozovány z dosavadní či budoucí praxe zavedené mezi smluvními stranami či zvyklostí zachovávaných obecně či v odvětví týkajícím se předmětu plnění jejich smluvního vztahu, ledaže je písemně sjednáno jinak. Vedle shora uvedeného si smluvní strany potvrzují, že si nejsou vědomy žádných dosud mezi nimi zavedených obchodních zvyklostí či praxe.

7) Veškeré informace o ochraně osobních údajů, zejména o účelech a způsobech zpracování, jakož i o právech klientů v souvislosti se zpracováním osobních údajů, naleznete na webové stránce poskytovatele.

 

8) Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení obchodních podmínek.

9) Tyto obchodní podmínky se použijí nehledě na formu uzavřené smlouvy, tj. i např. pro smlouvy uzavřené elektronicky, ústně nebo konkludentně.

 

10) Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost dne 1. 6. 2023.

bottom of page